poniedziałek, 3 lutego 2014

Barwy Nocy - sesja zdjęciowa z Anną.


Po dłuższej przerwie spowodowanej studiami wracam.

[ENG] Use the translator on the right side ;)

Dzisiaj zamierzam Wam przedstawić wyniki współpracy z Barwami Nocy.
Biżuteria została mi użyczona na potrzeby sesji, którą organizowałam wraz z Płaszczem i Suknią  - zachęcam do obejrzenia filmiku z sesji <KLIK DO FILMIKU> nakręconego przez niezastąpionego Łukasza
Biżuteria Barw Nocy dodała klasy i finezji stylizacjom Płaszcza i Sukni. Była elementem, który dopełnił całości wielu stylizacji.
Postanowiłam i ja pobawić się w stylistę i wraz z moją kochaną kuzynką Anią zorganizować mini sesję zdjęciową, która pokazała biżuterię od mniej mrocznej strony. Udowodniłyśmy z Anią, że nawet do codziennych ubrań, w tym przypadku białego sweterka, można nosić taką biżuterię.

Co mogę powiedzieć o samej biżuterii?
Asia, tworząc swoją biżuterię, postawiła przede wszystkim na jakość. Poszczególne elementy, z których składa się biżuteria, są starannie połączone.
Rzeczą, na którą zwróciłam uwagę są potrójne kółeczka w miejscach, gdzie łączą się łańcuszki. W przypadku pojedynczych kółeczek szansa na zerwanie jest o wiele większa.

O walorach estetycznych nie muszę wspominać ;)

Niebawem opublikuję efekt mrocznej sesji z biżuterią właśnie z Barw Nocy. ;)

Poniżej część ze zdjęć z sesji. Więcej będzie można zobaczyć śledząc fanpage Barwy Nocy lub Vi. and her art. (do czego zachęcam)

p.s. Nie wiecie może jak wyłączyć, żeby mi automatycznie nie 'poprawiało' zdjęć przy dodawaniu ich na bloga?













1 komentarz:

  1. Nominuję Twój blog do LBA :)
    Szczegóły w notce: http://mama-w-glanach.blogspot.com/2014/04/liebster-namber-fajf-and-six.html

    OdpowiedzUsuń