środa, 18 września 2013

sesja pin-up z 2012r + zSPF cz.4 - rodzaje postów i ich efektywność.


[PL] Dzisiaj garść zdjęć z pin-upoweej sesji, którą miałam w 2012 roku. Zebrało mi się na wspominki. A także, o rodzajach postów i ich efektywności, czyli, co publikować, by widzieli ;)

[ENG] Today I show you the pin-up photo shoot from 2012. And for the readers from Poland: guides about posts' efficiency on fanpage on facebook. 

Mod. Vi.
Ph. Paulina P.
Edit. Vi.
Styl. Vi.
Make-up & Hair. Paulina&Vi.'s Mum 

                


Z SEKRETÓW PROWADZENIA FANPAGE cz.4 - rodzaje postów i ich efektywność. 

Krótko, zwięźle i na temat.
Możemy wyróżnić generalnie 3 rodzaje treści publikowanych na facebooku. Każdy z nich ma inną efektywność. Przedstawię je w kolejności od najsłabszej efektywności.

1. Najmniej efetywne są wszelkiego rodzaju udostępnienia. Zalicza się do tego m.in. udostępnianie innych fanpage i stron internetowych*, udostępnianie zdjęć z innych fanpage* i stron internetowych, udostępnianie video z youtube, generalnie udostępnianie każdego linku Z PODGLĄDEM (linki bez podglądu zaliczają się do innej grupy treści). Żeby zwiększyć efektywność postu w tej grupie efektywności można zastosować parę myków: np. usunąć podgląd, albo nad udostępnianą treścią dodać jakiś tekst, najlepiej pytanie. Ludzie, widząc znak zapytania, prędzej zwrócą na to uwagę ;)
*bardziej efektywne jest udostępnianie zdjęć z fanpage niż samych fanpage. ;) (warto pamiętać, ze udostępnianie samych fanpage może zostać odebrane jako spam)

2. Kolejną co do efektywności grupą są publikowane zdjęcia. Żeby zwiększyć efektywność tej grupy warto tagować zdjęcia linkiem do naszego fanpage w opisie zdjęcia a także publikować je w odpowiednich porach (więcej o odpowiednich godzinach publikowania postów pisałam TUTAJ) O odpowiednim doborze treści nie wspomnę. Warto postawić na jakość, nie na ilość.

3. Ostatnią, najbardziej efektywną grupą są statusy. Zaliczamy do niej: posty z samym tekstem, linki bez podglądu (lepiej, żeby nie były to same linki, warto dodać tekst), tagowane (oznaczane) strony (kiedyś przy tagowaniu stron używało się tag code, czyli coś takiego @[kod strony;0], teraz wystarczy dać @ a potem zacząć wpisywać nazwę strony). I znowu, żeby zwiększyć efektywność warto w statusach pytać. Pytania pozwolą nam również nawiązać kontakt z naszymi fanami, jakąś relację, a także wzbudzić pozytywne odczucie odnośnie strony - że jesteśmy ludźmi a nie botami wrzucającymi tylko zdjęcia. Można się pytać o to co polecają, jakie są ich ulubione książki, filmy, muzyka. Pula pytań jest nieskończona.

Pozdrawiam!
I do następnego postu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz